Zúčastnil som sa na demoparty Forever 16 v Hornej Súči. Tentokrát som prispel dvomi 1k intrami s názvami pow(quickhack,2) a back to the cyberspace. Quaickhack^2 som nakódil tak pred týždňom a back to the cyberspace som dokončil až priamo na párty. Hovadina (čo sa mi znovu stala): verzia back to the cyberspace, ktorá bola prezentovaná počas súťaže nebola finálnou verziou, pretože som si neskontroloval, ktorú binárku si XI skopčil z môjho usb kľúča. Prezentovaná verzia mala inú hudbu a niekoľko glitchov, ktoré som mal už vo finálnej verzii opravené.
pow(quickhack,2) intro používa rýchly algoritmus kreslenia čiar, ktorý napísal Eru. Tento sa zjavil v jednom topicu na AtariAge, ktorý pojednával o algoritmoch na kreslenie čiar. Vyskúšal som ho a objavil som jeden malý bug, ktorý som potom opravil… Musel som zmeniť demo rutinu, ktorú Eru pribalil k jeho algoritmu na to aby som objavil, že je tam chyba… potom som sa rozhodol pridať ďalšie efekty na vytvorenie intra pre Forever 16.
Back to the cyberspace bol iba nápad, ktorý som dostal v stredu, neskoro večer nakreslil raketku. Ďalší večer som pridal ten paralaxový efekt plný bitov a počas piatka som pripravil rutinku na prehrávanie hudby. V sobotu som skomponoval hudbu a vytvoril finálny balík…-práve ten, ktorý NEBOL prezentovaný priamo na párty :).
pow(quickhack,2):
Update 3.4.2015:
back to the cyberspace:
Update 3.4.2015:
Download: